آهنگ کجایی مرتضی پاشایی

آهنگ کجایی مرتضی پاشایی

logo

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام کجایی

Download New Song By Morteza Pashaei Called Kojaei

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی

 

♫♫♫♫♫♫ 

امشبم مثل هرشب دوباره برات گریه کردم

گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی که برمیگردم

امشبم زل زدم به عکست رو دیوار گریه کردم

گریه کردم تا شاید تو بگیری دستای سردم

کجایی بیا خیلی تنها کجایی که تاریک دنیام

برات مینویسم یه نامه کجایی که غم تو چشامه

کجایی که من بیقرارم کجایی که طاقت ندارم

کجایی که بس دوریت کجایی چجوری تونستی چجوری

♫♫♫♫♫♫ 

امشبم مثل هر شب یه نامه برات مینویسم

مینویسم مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم

امشبم وا شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم

مینویسم مینویسم میخوام باورت شه دیوونم از این زخم

کجایی بیا خیلی تنها کجایی که تاریک دنیام

برات مینویسم یه نامه کجایی که غم تو چشامه

کجایی که من بیقرارم کجایی که طاقت ندارم

کجایی که بس دوریت کجایی چجوری تونستی چجوری

♫♫♫♫♫♫

                        

 




بازدید : 53 | تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1396 ساعت : 7:41 بعد از ظهر |
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: